onsdag 27 februari 2013

inredningsblogg?

Ja vad ska man ta sig till med en trädgårdsblogg mitt i vintern... Pausa redan eller skriva om annat...

Jag  har fixat i hallen och är nöjd med resultatet. Var på Blomsterlandet och köpte svart-vit sjösten
(fick leta fram några frusna påsar under snön på utegården...) som jag lagt i skolådorna. Idén fick jag från danska bloggen Mortillmernee förra våren. Hon hade snygga snickrade skolådor med stenar i i hallen. Tja, efter nästan ett år bestämde jag mig för att sluta fundera på att snickra (ok då, det är kanske snyggare, men då hade jag fortfarande inte haft några skolådor...) och köpte några svarta gummilådor istället.

Skolådorna har jag klickat hem (haha - det är så not me både att klicka hem något och att använda uttrycket så jag var bara tvungen att få skriva det en gång !!) från förvara.se . De är från Tica Copenhagen. 



3 kommentarer:

  1. Tack för din fina hälsning hos mig! Smart och snygg skoplats du fixat!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  2. Va läckert .Tack för tipset det copar jag direkt :-))) Kram Bittan

    SvaraRadera
  3. Det där var verkligen snyggt! Funderar bara på hur det skulle fungera här hos oss, med katterna...troligen inte, för det skulle jag annars kunna tänka mig!

    SvaraRadera