fredag 19 april 2013

Man kan ju inte handla allt...

...men visst fanns det mycket att shoppa på mässan. Bara det inte blir för mycket prylar och för lite trädgård...

Jättefina bord, men alldeles för dyra för min plånbok...

Ny sorts klematis. Den här gillade jag! Undrar var man får tag på en sådan till sommaren? Vad den hette???

Tur att jag tog kort på infolappen också!  atragene-klematis KAJSA var det ju!

De här fåglarna och trollsländorna är så fina! I år fanns det små möss också... 

Snygg bänk

Snyggt att plantera i stora korgar.

Odlarglädjen hade trädgårdsdrakar med. Jag köpte ingen drake, men mina  hostor White Feathers kom med hem! Nu ser de inte så mycket ut för världen, men kolla på bilden på "önskelista-sidan". Hoppas de blir precis så!

Snygga växtstöd... ett par kom med på bussen hem...en till mig och en till en annan "trädgårdsjuntatant". Kanske får ni se  dem på någon trädgårdsbild snart...

Jättesöta fåglar! 
Nu tror jag att jag ger mig med bilder från Nordiska Trädgårdar. Kanske kan jag snart bjuda på livebild från min egen trädgård istället....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar