söndag 16 februari 2014

Tips!

Världens bästa hårborste, och jag skämtar inte! (Inte får jag betalt för att skriva detta heller.). Min femåriga sockersmula har ganska tovigt hår. Varje morgon är en kamp att kamma detta hår och vi använder spraybalsam och vi gråter ikapp. Hon har långt rakt hår förresten. Men så hittade vi den då , mirakelborsten, Tangle Teezer och det bara funkar! Tovigt hår på morgonen, nytvättat blött efter en tur till badhuset- jag skämtar inte, denna fixar allt! Snabbt! Klart! Utan minsta pip från dottern! "Mamma får jag ta med mig den och visa min bästa borste på dagis", hördes senast idag. Vi leker frisör och kammar varandra halva kvällarna. Vet ju inte hur den funkar på lockigt hår, men du- det är värt att prova. (Jag har skickat efter min från lyko.se)

(Detta inlägg är inte i samarbete med någon! ;)




7 kommentarer:

  1. Både jag och lillan är hårömma så detta vore helt klart en grej för oss. Tack för tipset!

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset! här i familjen finns nån som skulle behöva en sån!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Jag har två kortklippta söner men ett eget rufs så kanske jag ska testa denna...
    Ha en fin kväll
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. ~ Tac för tipset ~
    /Annmi

    SvaraRadera
  5. Tack för din kommentar om tidningar! Det är inte ofta nya personer lämnar en rad idag. Roligt att ha träffat på en trädgårdsintreserad person så här i början(?) av våren. Nu tycker jag att det skall sätta fart där ute!

    SvaraRadera
  6. Det där lät intressant, för jag har långt hår som tovar sig med jämna mellanrum. Nu är jag inte håröm, men kan vara värt att testa.
    Mamma C

    SvaraRadera
  7. Ja den borsten har jag sett och funderat på. Tack för tipset. Kram Anette

    SvaraRadera