lördag 11 januari 2014

Godmorgon!

Min "frukostservis" heter Jenny och kommer från Rörstrand. Jag började köpa den när jag var sådär femton år kanske....syns både på mönster och färg, idag hade jag antagligen valt något helt vitt, klassiskt Swedish Grace... Men Jenny är så söt och som den nostalgiker jag är finns det inte att jag skulle göra mig av med den för att få plats i skåpen för annat.Tyvärr är det svårt att komplettera, jag har hittat ett fat på loppis en gång på femton år... Tradera finns så klart,
men det kan jag inte med (ännu).

 Skön, lååång frukost blev det idag. Nu snöskottning!

1 kommentar:

  1. Åh, den hade min syster en hel kaffeservice av förut, tror dock inte att hon har kvar den. Den var så god att dricka kaffe ur, jag gillar verkligen den formen på kaffe- och thekopp! Nej gör dig inte av med den!

    SvaraRadera